Dikkat: Forum bütün Üyelere Kapatılmıştır!
Sadece Yöneticiler Forumu görebilirler.

htc one m8 sim okumuyor

htc one m8 sim okumuyor ise aşagıdaki şemayı uygulayın bu bilgi teknik servis bilgisidir ilk kullanıcıların uygulaması tavsiye edilmez 5227

Git Birinci 12

Konuyu değerlendir: htc one m8 sim okumuyor

5 üzerinden 4.00 | Toplam: 1 kişi oyladı ve 7998 kez incelendi.

  1. 25.Ocak.2017, 15:36
    #8
    Üyelik tarihi
    25 Ocak 2017
    Mesajlar
    1

    üç cihaza denedim üçündede sonuç aldım çok tşk ederim .. arkadaşlar yolu ölçümde sağlam geliyosa yinede hattı çekin sonuç alacaksınız
    GsmkoliK Bunu Beğendi
  2. 25.Ocak.2017, 15:36
    #8
    üç cihaza denedim üçündede sonuç aldım çok tşk ederim .. arkadaşlar yolu ölçümde sağlam geliyosa yinede hattı çekin sonuç alacaksınız
  3. 24.Şubat.2017, 14:42
    #9
    Üyelik tarihi
    23 Şubat 2017
    Mesajlar
    1

    muzaffer63 Nickli Üyeden Alıntı [Linkler Misafirlere Gizlenmiştir,Forumdan Yararlanmak İçin Üye OLunuzÜye OL]
    üç cihaza denedim üçündede sonuç aldım çok tşk ederim .. arkadaşlar yolu ölçümde sağlam geliyosa yinede hattı çekin sonuç alacaksınız
    aynı işlemi hattı çektim ama gene sonuç alamadım
    cihaz ilk açıldığında hat geliyor sonrA gidiyor.
  4. 24.Şubat.2017, 14:42
    #9
    muzaffer63 Nickli Üyeden Alıntı [Linkler Misafirlere Gizlenmiştir,Forumdan Yararlanmak İçin Üye OLunuzÜye OL]
    üç cihaza denedim üçündede sonuç aldım çok tşk ederim .. arkadaşlar yolu ölçümde sağlam geliyosa yinede hattı çekin sonuç alacaksınız
    aynı işlemi hattı çektim ama gene sonuç alamadım
    cihaz ilk açıldığında hat geliyor sonrA gidiyor.
  5. 12.Ekim.2017, 20:42
    #10
    Üyelik tarihi
    27 Eylül 2016
    Mesajlar
    6

    Islem okk

    Denendi islem başarılı eyvallah sim yuvasina kadar degistim banamisin demedi bu semayla islem okk
  6. 12.Ekim.2017, 20:42
    #10
    Denendi islem başarılı eyvallah sim yuvasina kadar degistim banamisin demedi bu semayla islem okk
  7. 18.Kasım.2017, 20:49
    #11
    Üyelik tarihi
    18 Kasım 2017
    Mesajlar
    2

    sım kartı hiç bi şeilde görmüyor şifre bile sormuor.
  8. 18.Kasım.2017, 20:49
    #11
    sım kartı hiç bi şeilde görmüyor şifre bile sormuor.
  9. 06.Mart.2018, 20:25
    #12
    Üyelik tarihi
    06 Mart 2018
    Mesajlar
    2

    elinize sağlık sorun çözüldü
  10. 06.Mart.2018, 20:25
    #12
    elinize sağlık sorun çözüldü
  11. 03.Temmuz.2018, 22:17
    #13
    Üyelik tarihi
    16 Kasım 2017
    Mesajlar
    1

    Bende de aynı sorun M8 var hiçbir şekilde sim okumuyor deneyip sonucu yazıcam. Paylaşım için teşekkürler elinize sağlık. Birde bana htc m8 için üst board lazım hızlıca bulabileceğim bir yer var mı arkadaşlar teşekkürler
  12. 03.Temmuz.2018, 22:17
    #13
    Bende de aynı sorun M8 var hiçbir şekilde sim okumuyor deneyip sonucu yazıcam. Paylaşım için teşekkürler elinize sağlık. Birde bana htc m8 için üst board lazım hızlıca bulabileceğim bir yer var mı arkadaşlar teşekkürler

Git Birinci 12

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. c3053 sim kart okumuyor
    Konu Sahibi ferhatcepteknik Forum Samsung Şemalar
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 03.Ocak.2013, 11:11
  2. nokia 1600 sim okumuyor
    Konu Sahibi ölüm meleği Forum Nokia Sorunlarınız
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 11.Ocak.2012, 12:50
  3. u800 sim okumuyor
    Konu Sahibi slatki Forum Samsung Şemalar
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 06.Nisan.2011, 16:34
  4. 6500slayt mmc okumuyor
    Konu Sahibi slatki Forum Nokia Şemalar
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 25.Mart.2011, 12:16
  5. 3600 sim okumuyor sim ways
    Konu Sahibi Byaras Forum Nokia Şemalar
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 17.Eylül.2010, 12:34
Clash of Clans hile apk indir--iphone Teknik Servis--Mobil Apple Servisi